Zoeken

zondag 7 februari 2016

Win een gratis exemplaar van Het plakbandpensioen!

De prijsvraag op Twitter bleek lastiger dan gedacht, hoewel veel antwoorden dicht in de buurt kwamen qua genre en tijdvak. Daarom herhalen we hem hier nog een keer (en vertel ik meteen wie het niet is). Dus: de eerste die hieronder bij de reacties goed raadt wie ik hier interview (en dan bedoel ik de man in het midden die we op zijn rug zien), wint een gratis exemplaar van Het plakbandpensioen. Wie daarnaast ook nog weet te vertellen wat deze persoon met de rest van mijn boeken te maken heeft, krijgt zelfs nog een leuke verrassingsbonus.


Het gaat dus om de man in het midden. Veel mensen dachten dat het Joey Tempest was van Europe. Die had inderdaad net zulk haar en ik heb hem ook daadwerkelijk een keer geïnterviewd toen hij op de solotoer was gegaan, maar hij is het niet. Het is ook niet Robert Plant, David Coverdale, David Bowie, Joe Walsh of Bonnie Tyler. Ook fout was Lou Gramm van Foreigner, Roger Daltrey of Ian Anderson van Jethro Tull.

Er kwamen meer bandnamen voorbij (Winger, Dokken), zelfs van band die ik niet eens ken (Tora Tora), maar de goede zat er niet tussen. Want het is ook niet Gordon (haha), Bots, Peter Frampton, David Lee Roth, Bon Jovi, Adje van den Berg of Jimmy Page en zéker niet de pas overleden zanger van Earth, Wind & Fire.

Om het (iets) makkelijker te maken plaats ik hieronder alle resterende foto's uit de serie. Zet hem op!